Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

ονειρικές στιγμές

YouTube - Ballet: Shades

2 σχόλια:

Χρήστος Τσίρκας είπε...

Μαίρη, αν θες να μας πεις κάτι, πες το ευθέως και μην μας παιδεύεις. Τι είναι αυτό το βίντεο; Αν υπονοείς ότι κάτι τέτοιο θα γίνει στην επόμενη κατασκήνωση είσαι πολύ γελασμένη. ΕΓΩ ΠΟΥΕΝΤ ΔΕΝ ΦΟΡΑΩ. Ούτε αυτή την μπουμπουνιέρα στη μέση. Συγνώμη, αλλά φαντάζεσαι εμένα, τους Γιώργηδες και τον Σπύρο σε τέτοιες κινήσεις; Και άντε, ο Μάρδας έχει την χάρη. Οι υπόλοιποι τι να πούμε. Τι να πω εγώ και το ζευγάρι μου (Γιώργο εκ Θεσσαλονίκης σε σένα αναφέρομαι). Νουρέγιεφ και Μπαρίσνικοφ εν δράση.

Mary Kaldi είπε...

Χαίρομαι που το πρόσεξες επιτέλους!
Τόσες φωτο ανήρτησα και δεν σχολίασες!
Απλα σας έστειλα ένα βιντεακι που μου αρέσει, να το δειτε.
Έλα ομολόγησέ το και σένα σου άρεσε, αλλοιως δεν θα το σχολίαζες!
Τώρα ποιος θα παίξει του ρόλους είναι θέμα φαντασίας! Όλοι σας έχετε ταλέντο!