Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

Πολλά φιλιά σε όλους

Aγαπημένε μου φίλε Γιώργο,
είμαι η Μαρία -μια από τις πολλές, δηλαδή, του εργαστηρίου- από τη Χίο. Επειδή είμαι πρωτάρα στα blogs, χρειάζομαι χρόνο να ασχοληθώ με το θέμα και δε θέλω να χάσω την επαφή μαζί σας μέχρι να τα καταφέρω! Έτσι στέλνω σε σένα το σχόλιο μου, αν μπορείς να το αναρτήσεις. Σας σκέφτομαι όλους πολύ έντονα και με πολλή αγάπη. Σας ευχαριστώ για την αμεσότητα, τη διαθεσιμότητα και τα έντονα συναισθήματα που μοιραστήκαμε. Ειδικά σε σένα ένα μεγάλο μπράβο για την άμεση ενεργοποίηση της επικοινωνίας μας. Μπαίνω σχεδόν καθημερινά στο blog και χαίρομαι που ξαναζώ τις στιγμές των Σπετσών!
Πολλά φιλιά σε όλους και ας προσπαθήσουμε να κρατήσουμε την επαφή όσο πιο ζωντανή μπορούμε!!!

2 σχόλια:

Mary Kaldi είπε...

Γεια σου όμορφη ντροπαλή Μαρία,
ησουνα μια ξεχωριστή παρουσία.
Την τελευταία νύχτα τα έδωσες όλα.
Συγκινήθηκα πολύ,
Πολλα΄φιλια
Μαίρη

Βιργινία είπε...

Μαρία μου εύχομαι να μπαίνεις συχνά στο blog και να μας στέλνεις, έστω και έμμεσα, λίγο θαλασσινό νησιώτικο αέρα! όσο για τη δυσκολία με την τεχνολογία, μη νομίζεις κι εγώ παιδεύτηκα πολύ για να τα καταφέρω. Να είσαι πάντα καλά και τόσο αληθινή όσο σε θυμάμαι...