Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Από την Χρύσα με αγάπη


3 σχόλια:

Βιργινία είπε...

Γειά σου Χρύσα! Πολύ μου άρεσε το επαναστατικό - τρομοκρατικό consept του χαιρετισμού σου (ελπίζω να μη μας παρακολουθεί η αντιτρομοκρατική και μας μπλέξει πουθενά...)

miranta είπε...

Χρύσα καλησπέρα
Χαίρομαι που ένα ακόμη άτομο από τη παρέα Των Σπετσών συμμετέχει στην ηλεκτρονική μας παρέα Η αλήθεια είναι πως τρόμαξα λίγο αρχικά με την θέα των λέξεων ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ … Τι να γυρεύουν τέτοιες λέξεις άραγε σε ένα χώρο που μόνο λέξεις ευαισθησίας, αγάπης ,νοσταλγίας και ηρεμίας έχουμε συνηθίσει να διαβάζουμε ένα μήνα τώρα ; Στη συνέχεια διαβάζοντας το όλο άρχισα να χαμογελώ και μετά από λίγο να προβληματίζομαι ..Τι θέλει άραγε να μας πει η Χρύσα ; Τελικά κατάφερες να με μπερδέψεις ! Οι λέξεις δολοφονία-απαγωγή – κατάληψη-εγκλήματα μου μοιάζουν ασύνδετες με ότι μαγικά έζησα στις Σπέτσες !
Μήπως κάτι μου ξεφεύγει ;
Παιδιά βοηθήστε να καταλάβω .. Τι επεισόδια έχω χάσει;

alexaki xrisa είπε...

ououpssss...γκαφα.νομιζω πως σας τρομαξα,χωρις να εχω τετοια προθεση,ξεχνωντας οτι δεν μιλησαμε εκτος εργαστηριου οποτε"δεν γνωριζομαστε"συγγνωμη εαν το χιουμορ μου ειναι λιγο black καλη μου ΜΙΡΑΝΤΑ και σιγουρα δεν θελω να χαλασω τη νοσταλγικη ατμοσφαιρα αλλα καλο ειναι να γνωριζουμε και την αλλη πλευρα του νομισματος..."υποσχομαι"ελεγε ο δημαρχος...εεε! συγγνωμη η ΧΡΥΣΑ θελω να πω να ειμαι απο εδω και εμπρος ΦΦΡΡΡΟΝΙΜΗ??...