Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2008

Σας χαίρομαι

Μαρία, καλή μου, γεια σου.
Ο Αποστολίδης είναι σχεδόν ένα 18ωρο στον Η/Υ και παρακολουθεί σχεδόν αυτόματα τα γραφόμενά σας. Σας χαιρετώ και χαμογελώ με τα νέα σας. Επιτρέψτε μου να μένω λίγο στη σιωπή, διότι ψήνομαι στο ζουμί μου. Από φωτογραφίες για ανάρτηση υπάρχει ακόμη ένα υπόλοιπο. Ίσως το "ανεβάσω" αύριο ή την Τρίτη. Ας είναι καλά ο Χρήστος που μας παραχώρησε το πολύτιμο αρχειακό του φωτογραφικό υλικό. Μαίρη, το ίδιο ισχύει και για σένα. Εξ άλλου από σένα περιμένουμε πολλά ακόμη! By the way ζηλεύω που δεν θα είμαι στη συνάντησή σας. Πιέστε μια γουλιά και στην υγειά των απόντων.
Φιλιά σε όλους

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Poli kales oi fotos apo tin 7h theatriki kataskinosi! Ithela ki ego poli na symmmetexo alla dystuxos den mporesa logo pollaplon ypoxreoseon!Mpravo se olous,paidia, kanate katapliktiki douleia! Kali synexia!

florentia είπε...

Γιώργο, θέλω να σου πω ξανά ευχαριστώ αλλά μου φαίνεται πολύ λίγο. Πάντα ήθελα να πιστεύω στα θαύματα, πάντα προσποιούμουν ότι υπάρχουν,πάντα απογοητευόμουν και εγκατέλειπα στη μέση. Σ ευχαριστώ για το παραμύθι που συνεχίζεται, εσένα κι όλα τα παιδιά, γιατί με κάνατε ν' αρχίσω, για τα καλά, να πιστεύω στα θαύματα. Σας αγαπώ πολύ!Μου φαίνεται σχεδόν απίστευτη αυτή η αγάπη και η ζεστασιά, που κάθε μέρα μας κυκλώνει όλο και πιο πολύ. Να είστε όλοι καλά! Γιώργο, δεν έχω λόγια.

Γιώργος Μάρδας είπε...

Γειά σου Γιωργάρα με τα ωραία σου. Αλλά και να είσαι 18 ώρες στον υπολογιστή, αυτό είναι κάτι που δεν περίμενα. Φτου σου αγόρι μου, τι κράση είναι αυτή! Για αυτό όμως τώρα όλοι εμείς μπορούμε και ζούμε αυτή την τεράστια αγκαλιά. Χάρη σε σένα. Εμείς να το πιούμε το ποτήρι για σένα, αλλά θα προτιμούσαμε να ήσουν μαζί μας, να το'πινες live μαζί μας. Τέλος πάντων, ελπίζω να τα πούμε σύντομα κι από κοντά. (Κι εγώ χρωστάω κι άλλες φωτογραφίες....)

Βιργινία είπε...

Έτσι κι αλλιώς η εικόνα σου που μου έχει εντυπωθεί περισσότερο είναι με έναν laptop μπροστά σου... Έγινες ο κρίκος που μας συνδέεις, Γιώργο μου. Να είσαι καλά και καλή αντάμωση!