Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

Δημήτρης Καταλειφός plus (φωτό: Χρήστος Τσίρκας)

10 σχόλια:

Mary Kaldi είπε...

Χρήστο ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες. Πραγματικά γέλασα πολύ εκείνο το βράδυ με τα αστεία σου.
Δημιούργησες κλίμα.

dion είπε...

Παιδιά, συγγνώμη που παρεισφρύω, αλλά έμαθα για το μπλογκ ....και μπήκα.Ομολογώ ότι εμείς των υπολοίπων ομάδων (ήμουν στην ομάδα Χίθκοτ)βλέπαμε με ιδιαίτερο θαυμασμό την σύμπνοια και την εγκαρδιότητα που είχε αναπτυχθεί μεταξύ σας ήδη από τις πρώτες μέρες ,οπότε.. ήταν αναμενόμενη η συνέχεια. Σας στέλνω τις πιο θερμές ευχές μου για βαθύτερη και συνεχέστερη ανταλλαγή ιδεών και αισθημάτων.. εις το επανιδείν στις επόμενες Σπέτσες.
Διονυσία (από την οργανωτική)

florentia είπε...

Σ ευχαριστούμε, Διονυσία, να είσαι καλά! Να είμαστε καλά να ανταμώνουμε!

Μαρία Ψαριανού είπε...

Χρήστο σε ευχαριστούμε τοοοσοοο πολύ για τις φωτό αλλά η αλήθεια είναι πως πολύ θα ήθελα να έβαζες και ένα μικρό σχόλιο στην κάθε μία. Μου λείπουν οι ατέκες σου!
Πολλά φιλιά στη Δώρα!

Χρήστος Τσίρκας είπε...

Βρε Μαρία, βρε Μαρία. Αν έβαζα και σχόλιο σε κάθε φωτογραφία θα αποδυνάμωνα την στιγμή που για τον καθένα ήταν μοναδική. Το μοναδικό σχόλιο που θα ήθελα να βάλω θα ήταν ο αριθμός του τραπεζικού λογαριασμού που διαθέτω στην Πειραιώς ώστε να μπαίνουν τα 10ευρα που είχαμε συμφωνήσει ή μήπως το ξεχάσατε;

Γιώργος Μάρδας είπε...

Γειά σου Διονυσία. Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στην Αχαΐα. Να μπαίνεις Διονυσία μου και να παρεισφρύεις. Μεγάλη μας χαρά. Άλλωστε είσαι ο ηθικός αυτουργός όλης αυτής της κατάστασης. Αλήθεια, θα είσαι στη συνέλευση;

dion είπε...

Μάλλον θα είμαι ,Γιώργο μου.Αυτές τις μέρες θα στείλω εκ μέρους του Δικτύου κι ένα ευχαριστήριο γράμμα στο δάσκαλο που σκέφτομαι εκτός των άλλων να περιλαμβάνει φωτογραφίες και κάποιες από τις πολύ όμορφες σκέψεις σας .Είναι ο μόνος τρόπος να πάρει μια γεύση από τον ...απόηχο από τη στιγμή που δεν έχει καλές σχέσεις με το διαδίκτυο. Αν συμφωνείτε βέβαια...

Έλενα Χασαλεύρη είπε...

Τις τελευταίες μέρες δεν είχα τον χρόνο για τακτική επικοινωνία μαζί σας (λόγω εξεταστικής...), ομολογώ όμως ότι κάθε λίγο έτρεχα στον Η/Υ μου για να πάρω μία δόση ευχάριστης έκπληξης από τις φωτογραφίες και τα σχόλιά σας. Σας ευχαριστώ για τα χαμόγελα, την συγκίνηση και τη χαρά που μου χαρίζει η inτernetική μας επικοινωνία!
Γιώργο και πάλι μπράβο που άνοιξες πρώτος αυτήν την compu-terastia αγκαλιά!
Πολλά πολλά ευχαριστώ στους φωτογράφους τις παρέας!
Χρήστο νομίζω ότι οι ανεξάντλητες ατάκες σου αντανακλώνται στα πλατιά μας χαμόγελα στις φωτογραφίες!
Ανυπομονώ να δω το Σάββατο την παρέα της Αθήνας και όλη την παρέα των Σπετσών στις 26 του Οκτώβρη!
Φιλιά σε όλους!

Υ.Γ. Διονυσία η ιδέα σου για την επιστολή με βρίσκει σύμφωνη

Χρήστος Τσίρκας είπε...

Διονυσία, σε χαιρετώ με τη σειρά μου και σου εύχομαι ότι καλύτερο στις εκλογές σας. Το ίδιο εύχομαι βέβαια και για την Μαίρη και την Πασχαλιά. Εσάς που σας γνωρίσαμε τόσο καλά και που η φιλοξενία και η στάση σας απέναντί μας ήταν τόσο ευγενική. Πραγματικά σας εύχομαι ό,τι καλύτερο. Διονυσία, ελπίζω στην επιστολή που θα κάνεις στον Δάσκαλο, να μην του γράψεις ότι σκεφτόμαστε να κατεβούμε στην παράστασή του στις 26 Οκτωβρίου, γιατί θα χαλάσεις την έκπληξη.

Κατερίνα Αλεξιάδη είπε...

Διονυσία, σ'ευχαριστούμε για όλα!
Συμφωνώ κι εγώ για την επιστολή...
Χρήστο και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ! Μας φτιάχνεις καθημερινά το κέφι!