Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

Φωτογραφίες από το εργαστήρι

Ρε μπαγάσα Τσίρκα, αυτή τη "χάρη" που μου κόλλησες, πώς να την πάρω τώρα; Δηλαδή εμένα μου πάνε τα πουέντε και τα πονπόν; Για να ξέρω δηλαδή... Κάτι ήξερα που εγώ ξηγήθηκα με μηδενικό στη σχέση μας (Κι ας ήταν και κόντρα ρόλος). Να πήξεις ρε, στις συνεντέξεις τύπου (όχι, αυτό το παίρνω πίσω).

Σας στέλνω κάποιες φωτογραφίες από το εργαστήρι μας, έτσι για να τις μοιραστώ μαζί σας.

Γιώργο Αποστολίδη, με γοήτευσε η άμεση ανταπόκρισή σου. Ευχαριστώ ρε φίλε, με συγκινείς.
(Αλήθεια, ο άλλος ο Γιώργος πού είναι .......;)

Μιράντα χαίρομαι που συμμετέχεις στο blogg, συμπρωταγωνίστριά μου...

Σας σκέφτομαι όλους. Είναι σαν να είμαι ακόμα στις Σπέτσες μαζί σας.
Φέτος, έναρξη σχολικής χρονιάς και έχω ένα χαμόγελο ευτυχίας μέχρι τα αυτιά. Ό,τι και να συμβαίνει γύρω μου. Μου δώσατε απίστευτη δύναμη. Λέω να κόψω τα πολλά χαμόγελα γιατί οι άλλοι με κοιτούν περίεργα. Ή μήπως να συνεχίσω για να κολλήσουν και οι υπόλοιποι.

1 σχόλιο:

miranta είπε...

Γλυκιέ μου Γιώργο
φυσικά και συμμετέχω στην επικοινωνία μας Προσπαθώ να κερδίσω αυτό που έχασα Να ξερες πόσο σας ζήλευα για το πρίν και το μετά!Θέλω να σου πώ οτι έχεις ένα απο τα πιο καθαρά βλέμματα που έχω συναντήσει και το οποίο με γέμισε θετική ενέργεια για να μπορέσω να τα καταφέρω να βγώ στη "σκηνή "με τόσο λίγη προετοιμασία Σε ευχαριστώ και σου εύχομαι τα καλύτερα!