Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Μονολογάκι!

Είναι πρωί, βρέχει,είμαι πολύ ευτυχισμένη που έχω πια ...κόνεξ, που έφταιγαν οι τρεις της τεχνικής υποστήριξης που μου έδιναν λάθος οδηγίες και δεν είχα καταφέρει να το εγκαταστήσω εδώ και τρεις μέρες, που τελικά απέφυγα τον κίνδυνο να εδραιωθεί μέσα μου η πεποίθηση ότι αφού αποτυγχάνω να συνδέσω ένα κόνεξ τελικά είμαι σκάλες πιο χαζή από όσο νόμιζα και μου είχα επιτρέψει να είμαι... Τελοσπάντων, μετά την..."κονεξιάδα" επιτέλους είδα το ωραίο βιντεάκι της Αγγελικής και τα βιντεάκια με τις συνεντεύξεις του δασκάλου που βρήκε η Έλενα!Ευχαριστούμε κορίτσια!Α και ακούω επιτέλους μελωδία και δίεση νον στοπ!Τώρα αυτά είναι άσχετα λίγο να τα βάλω στο μπλόγκ αλλά είναι πρωί δεν μπορώ να ξυπνήσω κανέναν να του τα πω,οπότε...
Τα εισιτήρια τα έκλεισα.Τα λέμε σε λίγες μέρες!!!Καλημέρα!!!!!!

8 σχόλια:

Mary Kaldi είπε...

Γεια σου Νέλλη,
Ναι! τι ωραία που επιτέλους βρέχει και μπορούμε να απολαύσουμε τις ήρεμες στιγμές με καφέ και βιβλία.
όσον αφορά τα κονεξ είμαστε όλοι χαζοί αλλα περισσότερο αυτοί που τα έφτιαξαν τόσο πολύπλοκα...
πολλά φιλιά

Κατερίνα Αλεξιάδη είπε...

Επιτέλους! Μπράβο Νέλλη που έκανες την αρχή, επικοινωνούμε πάλι μετά από αρκετές ημέρες απραξίας... Μου έλειψαν οι κουβεντούλες σας... Μου αρέσει κι εμένα που βρέχει και απολαμβάνουμε τις ήρεμες και απλές στιγμές...
πολλά φιλιά

Βιργινία είπε...

Καλώς την! Άστα Νέλλη, όλοι το ίδιο άσχετοι είμαστε (αν αυτό σε παρηγορεί) με την τεχνολογία... Είναι ωραίο το φθινόπωρο αλλά και λίγο μελαγχολικό! Ευτυχώς που μπορούμε να μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας... Τελικά, για πότε είναι το εισιτήριο σου;

νελλη είπε...

γιώωωωωωωωωωωωωωωργοοο....όποιος βρει πρώτος το κουίζ τί κερδίζει;

νελλη είπε...

γεια σας κορίτσια συγγνώμη μπήκα και δε σας μίλησα.Καλημέρα Μαιρούλα, Κατερινάκι,Βιργινιούλα!Α και Βιργινία μου το πρωί της 25ης Οκτ θα έχω φτάσει. Αν θέλεις να κάνουμε καμία συνομωσία στείλε μέιλ οκ?

Γιώργος Αποστολίδης είπε...

Νέλλη μου, χρειάζεσαι κίνητρο για να απαντήσεις; ΟΚ.
Θα προσφέρουμε στον νικητή (νομίζω ότι όλοι θα συμφωνούν)τη καταπληκτική ευκαιρία να κάνει έναν αυτοσχεδιασμό με τη φωτογραφία. Πώς σου φαίνεται;

Μαρία Ψαριανού είπε...

Καθώς η φωτό δεν είναι και ο’τι πιο κολακευτικό σε γυναίκα... με αυτή την κουπ στο κεφάλι και με φόρεμα καλογριας, δεν θα τολμήσω να αναφέρω ονόματα από την ομάδα. Βέβαια ο τρόπος που Νέλλη έθεσε το ερώτημά της στο Γιώργο με βάζει σε προβληματισμό!
By the way, έχω μια φίλη που φέρνει πραγματικά στη Λαμπέτη, αλλά από στυλάκι καμία σχέση.

Βιργινία είπε...

Νέλλη μου δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά προκάλεσες συζήτηση και αναθέρμανση της επικοινωνίας μας! Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις: λές ουσιαστικά πράγματα με έναν ανάλαφρο τόνο. Νομίζω έχεις ταλέντο συγγραφκό... (και όχι μόνο!) Όσο για τα συνωμοτικά μου σχέδια, θα σε κρατάω ενήμερη μικρή μου Μάτα Χάρι!