Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ

ΓΙΩΡΓΟ είσαι καταπληκτικος Αναρωτιέμαι εδώ και δυο μέρες συνέχεια αν όλα αυτά που ζήσαμε ταξιδεύοντας πάνω στο καράβι του ΑΜΛΕΤ με καπετάνιο τον Δημήτρη Καταλειφό έφεραν και στις καρδιές των υποποίπων τους κραδασμούς που έφεραν στην δική μου!Νομίζω πως απόψε ανοίγοντας το e-mail πήρα απάντηση!

Κλείνω τα μάτια και φέρνω μπροστά μου τα πρόσωπά σας ένα-ένα .Νοιώθω λίγο ένοχη γιατί αισθάνομαι πως δεν σας εμπιστεύθηκα τόσο όσο εσείς .Όμως θέλω να ξέρετε πως δεν θα προδώσω την εμπιστοσύνη σας και πως τα δακρυά σας θα τα κρατήσω φυλαχτό μεσα στην καρδιά μου για να με κάνουν καλύτερο άνθρωπο.

Καλή σχολική χρονιά σε όλους

3 σχόλια:

Γιώργος Μάρδας είπε...

Γιώργο, σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μας δίνεις να επικοινωνήσουμε με αυτό τον τρόπο. Επίσης, σ'ευχαριστώ για τα μαθήματα υπολογιστή. Ιδέα δεν είχα για αυτά τα Bloggs (τα γράφω σωστά;) Ταξίδεψα με τον Γιώργο, την Σόνια και με άλλα παιδιά που δεν ήταν στην ομάδα μας, και ήθελα να επιμηκύνω το χρόνο. Τις στιγμές όλων αυτών που ζήσαμε. Ήθελα να τις κρατήσω λίγο ακόμα φεύγοντας από το νησί.
Ό,τι και να πω είναι λίγο. Τα λόγια δεν φτάνουν να εκφράσουν τα συναισθήματα. Σας σκέφτομαι όλους έναν-έναν, εσένα Γιώργο, τον άλλο Γιώργο, τη Σμαρώ, τη Σόνια, Την Κατερίνα, τον Χρήστο, τη Δώρα... συγνώμη παιδιά, δεν θα γράψω όλα τα ονόματα, όμως σας σκέφτομαι όλους. Μου έρχονται πολύ ζωντανά τα πρόσωπά σας. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Έχω λατρέψει τις στιγμές που ζήσαμε μαζί. Νοιώθω συγκίνηση, νοιώθω γεμάτος και με πολύ μεγάλη όρεξη να αρχίσω τη νέα χρονιά. Θέλω να πιστεύω ότι αυτό που κτίσαμε δεν τελείωσε και ότι θα ξαναβρεθούμε όλοι μαζί, γιατί υπάρχει λόγος ύπαρξης αυτής της ομάδας.
Υπόσχομαι να αναρτήσω τις φωτογραφίες που έχω βγάλει. Θα ήθελα να μοιραστούμε και άλλες στιγμές με αυτό τον τρόπο.
Σας φιλώ.

Mary Kaldi είπε...

Μιράντα να μην έχεις τύψεις. Η παρουσία σου ήταν πολύ γλυκειά και νιώθω ότι μας έχεις ήδη δώσει πολλά από την ψυχή σου.
Μαίρη

Χρήστος Τσίρκας είπε...

Γιώργο Μάρδα, πρέπει να ομολογήσω ότι δυσκολεύομαι να αποβάλλω το δεκάρι που μου όρισε ο Καταλειφός προς εσένα. Θα το καταλάβεις εξάλλου κι από τις φωτογραφίες που θα αναρτηθούν σύντομα. Τις περισσότερες σου τράβηξα. Παιδιά, δουλεύω στην εφημερίδα αλλά νομίζω ότι ακόμα είμαι στις Σπέτσες. Προχθές πήγα να καλύψω μια εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ και παραλίγο να διακόψω τον ομιλητή και να του πω "Ρε μεγάλε, μιλάς τόση ώρα κι ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΘΕΛΩ σου. Άσχετο...Έχουμε καμιά εργασία για αύριο;