Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2008

Παιδιά, συνεχίζω πολύ να τροφοδοτούμαι απο την επικοινωνία μας και νιώθω πολύ τυχερή και ευγνώμων γι' αυτό! Γιώργο (Μάρδα) σ' ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια... Και κάτι ακόμη: θυμάμαι την άσκηση με τα υποτιθέμενα γενέθλιά μου. Ήταν τις πρώτες μέρες που δεν είχαμε ακόμη δεθεί κι όμως ένιωσα τόση θετική ενέργεια που συγκινήθηκα στ' αλήθεια. Λίγες μέρες μετά αυτό που "παίξαμε" στα ψέμματα ένιω σα πως μετατράπηκε σε κάτι αληθινό, στα έντονα συναισθήματα της τελευταίας νύχτας. Μου έχει μείνει η εικόνα όλων σας να με υποδέχεστε με αγάπη και την κρατώ στη θύμησή μου σαν την πιο αντιπροσωπευτική όσων έχω ζήσει μαζί σας στις Σπέτσες.

Να μου είστε καλά (και να μην ξεχνιόμαστε: μου χρωστάτε ένα δώρο γενεθλίων!)

2 σχόλια:

Mary Kaldi είπε...

και πότε γιορτάζεις Βιργινία μου;
ίδωμεν

Βιργινία είπε...

Τα γενέθλια αργούν (15 Ιουνίου) αλλά επειδή γιορτάζω την επομένη των Χριστουγέννων (που είναι πιο κοντά) σκέφτομαι να σας κάνω μια μάζωξη εκεί γύρω στις γιορτές! Είναι ωραίο να βρίσκουμε αφορμές να βρισκόμαστε (με ή χωρίς δώρα...)