Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Μουσείο Μπουμπουλίνας (φωτό: Χρήστος Τσίρκας)




3 σχόλια:

Γιώργος Αποστολίδης είπε...

Χρήστο, ευχαριστώ για την ξενάγηση στο μουσείο. Από πέρυσι θέλω να το επισκεφτώ, αλλά πάντα κάτι άλλο προκύπτει. Τώρα ξέρω περίπου τα εκθέματά του και τι χάνω! Από τις φωτογραφίες σου, όμως, να μου επιτρέψεις να θαυμάσω περισσότερο τις 2 σύγχρονες μπουρλοτιέρισσες.

Χρήστος Τσίρκας είπε...

Φίλε Γιώργο. Η μία εκ των δύο μπουρλοτιερισσών σε χαιρετάει και σου εύχεται ότι καλύτερο. Ήθελε να σε πάρει τηλέφωνο γιατί βρέθηκε στις Σέρρες προχθές με τους γονείς της για να παρακολουθήσει την παράσταση Όρνιθες, αλλά όταν το θυμήθηκε ήταν αργά γιατί δεν είχε μαζί της την κατάσταση με τα τηλέφωνα κι εγώ ήμουν στην δουλειά. Αλήθεια, πήγες; Δεν πιστεύω ε; Σε φιλούμε γλυκά.

Γιώργος Μάρδας είπε...

Μου΄χαν μείνει λίγες ώρες στις Σπέτσες και σκεφτόμουν να πάω στο μουσείο. Τελικά, αποφάσισα να μην αγχωθώ και να κάτσω στ' αυγά μου. Οι φωτογραφίες σου ήταν πολύ ωραίο δώρο γιατί ήταν σαν να το επισκέφτηκα και εγώ. Σε ευχαριστώ πολύ.
Γιώργος ("το δεκάρι το καλό")