Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

SOSARA ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣΜΑ


Η Μαρία Ψαριανού μου έδωσε ιδέα. Κατά την χθεσινή επικοινωνία που είχαμε - για την ακρίβεια με τη Δώρα - είπε ότι θα πάνε να δούνε την παράσταση του Καταλ...του ακατανόμαστου. Τι λέτε να οργανωθούμε όσοι μπορούμε και να πάμε να την δούμε στις 26 Οκτωβρίου - δύο μέρες πριν το ιστορικό "Όχι" - που είναι και ανήμερα της ονομαστικής του εορτής; Για όσους δεν ξέρουν θρησκευτικά είναι του Αη Ακατανόμαστου. Περιμένω απαντήσεις ώστε να δούμε πόσες θέσεις θα κάνουμε κράτηση.

11 σχόλια:

miranta είπε...

Χρήστο μπράβο μου άρεσε πολύ η πρότασή σου Και θέλω σαν τρελή να έρθω Πρέπει όμως ξέρεις να πάρω την άδεια της οικογένειας και να δεχτεί Ο σύζυγος να κρατήσει τα διαβολάκια Μήδεια δεν κατάφερα ακόμα να γίνω!Θα είναι και ωραία έκπληξη για τον δάσκαλο!Ελπίζω να δηλώσω συμμετοχή σύντομα και να έχω τη χαρά να σας συναντήσω
φιλια στη Δώρα

florentia είπε...

Όπως είπα και στη Δώρα, δηλώνω συμμετοχή. Φιλιά

νελλη είπε...

Κι εγώ!!!κι εγω δηλώνω! Δηλώνω ότι θέλω κι εγώ να δηλώσω συμμετοχή!Γιες!Τέλεια ιδέα!

Βιργινία είπε...

Μ' αρέσει η ιδέα αλλά επειδή πέφτει στη μέση τετραήμερου για μένα (λόγω 28ης) ίσως λείπω εκτός Αθηνών. Ελπίζω να ξεκαθαρίσω σύντομα και να δηλώσω το ΟΚ!

Έλενα Χασαλεύρη είπε...

ENNOEITAI ότι είμαι μέσα!!!
το σημείωσα ήδη στην ατζέντα μου!
φιλιά και στους δυο σας!
τι καλά που θα βρεθούμε ξανά!

Γιώργος Αποστολίδης είπε...

Εννοείται ότι συμφωνώ κι εγώ. Χρήστο+Δώρα μήπως πρέπει να σκεφτούμε την κοινή κάθοδο;

Παίδες, με τα ωραία σας, δε μ' αφήνετε να συγκεντρωθώ στη δουλειά μου, κατά το "Τ’ αηδόνια δε σ’ αφήνουνε να κοιμηθείς στις Πλάτρες").
Σας έχω μέσα μου και η μνήμη
"στάζει τη μέρα, στάζει στον ύπνο"
γλυκά, γράφοντας ομόκεντρους κύκλους.
Να είσαι καλά Βιργινία, Μαίρη, Μαρία και Μαρία και Μαρία, Μιράντα και Φλωρεντία, Νέλλη και Έλενα και Αγγελική, Δήμητρα, Σμαρώ και Σόνια και Σοφία, Χρύσα και Ρούλη, Φιλιώ και Γεωργία, Κατερίνα, Δώρα και Ειρήνη, και εσείς Γιώργηδες, Σπύρο και Χρήστο.
Του Άη Δημήτρη, λοιπόν.

Μαρία Ψαριανού είπε...

Αν χρειαστεί μπορώ να βοηθήσω στην οργάνωση (εισιτήρια, διαμονή ή... φιλοξενία!).

ΓΕΩΡΓΙΑ είπε...

κι εγώ με την ευχή νάναι καλά η μάνα(καντε κανα βουντου).
φιλιά σε όλους ιδιαίτερο ευχαριστώ γιά τις φωτογραφίες.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ

Αγγελική Νικολού είπε...

Ναι!!! και εγώ θέλω να είμαι στη λίστα, αρκεί να μου δώσει άδεια ο Διευθυντής για τη Δευτέρα(27/10). (Μάλλον θα τα καταφέρω)
Ελπίζω να καλοανταμώσουμε όλοι μαζί.
Φιλιά Δώρα+Χρήστο

Mary Kaldi είπε...

τι ωραία ιδέα!
οπωσδήποτε είμαι μέσα
και αν θέλετε οι βόρειοι να οργανώσουμε φιλοξενία και υποδοχη σας
Μαιρη

Κατερίνα Αλεξιάδη είπε...

Εννοείται ότι κι εγώ είμαι μέσα! Μόνο που ο Δάσκαλος πρέπει να μην μας πάρει είδηση την ώρα της παράστασης... γιατί όταν του είπαμε στις Σπέτσες ότι σκεφτόμαστε να πάμε όλοι μαζί στην παράσταση είπε: "Μη μου το κάνετε αυτό γιατί δεν θα μπορώ να παίξω"
φιλιά σε όλους
Υ.Γ.Μην νομίζετε ότι δεν σας σκέφτομαι επειδή δεν στέλνω πολλά σχόλια. 4-5 φορές την ημέρα (το λιγότερο) μπαίνω στο Blog για να μάθω νέα σας.