Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Σικ αγκεν


Aι χέιτ μπινγκ σικ. Τρεις ιώσεις μέσα στο Φεβρουάριο για να μη βαρεθώ μάλλον. Να αλλάζω συμπτώματα όταν όλα τα άλλα μένουν ίδια. Ευτυχώς έσπασα τα γυαλιά μου ,έκαψα τις δύο από τις τρεις λάμπες, και μου εξασφάλισα έτσι κάποιο σασπενς .Πώς; Μου βάζω δοκιμασίες.π.χ. Με πυρετό 38, χωρίς λάμπα και γυαλιά το βρίσκω στο ψυγείο το εναπομείναν λεμόνι;Μου δίνω 10 πόντους αν ναι.39 πόντους έχω ως αυτή τη στιγμή (τον ένα τον έχασα πολύ άδικα...).Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τί θα τους κάνω αυτούς τους πόντους βέβαια ...Εδώ θα ήθελα μία βοήθεια...
Όταν με παίρνουν τηλ γκρινιάζω.΄Εχω ακυρώσει δύο φορές το jazz night της Τετάρτης στο φρούριο και το Latin night της Πέμπτης στο Poco Loco.΄Οχι τίποτα άλλο θα φύγει και ο κοντός Κουβανός που χορέψαμε μαζί τη salsa θα πάει στη μαμά του στην Κούβα και δε θα προλάβουμε να ξαναχορέψουμε...Βέβαια εμένα έτσι κι αλλιώς μου τη δίνουν οι απόκριες που μου έχουν αφήσει το τραύμα με τη στολή παπαρούνας , αλλά οι ιώσεις μου τη δίνουν ακόμα πιο πολύ γιατί δε με αφήνουν ήσυχη να μου τη δίνει ό,τι πραγματικά θέλω...
Να είστε υγιείς!Φιλιά!

3 σχόλια:

Μαρία Ψαριανού είπε...

Εύχομαι γρήγορα περαστικά Νέλλη μου!

ΥΓ. Και εμένα μικρή με είχαν ντύσει παπαρούνα! Μάλλον η στολή θα ήταν πολύ trendy εκείνη την εποχή. Και υποψιάζομαι ότι όσοι τη φόρεσαν κατέληξαν να μην αγαπούν τα καρναβάλια!

Βιργινία είπε...

Νέλλη μου την προηγούμενη βδομάδα ψηνόμουν στον πυρετό (για 4η φορά αρρωσταίνω φέτος)... συμπάσχω καλή μου φίλη! Η αλήθεια είναι βέβαια ότι δεν είχα παράλληλα να σκέφτομαι και το χαμένο χορό με τον Κουβανό... Αλήθεια, στους πόσους πόντους ανταμείβεις τον εαυτό σου και με τι; Σε αυτό το τελευταίο έχω πάντα ένα προβληματάκι! Όσο για τη στολή, εγώ είχα ντυθεί άνοιξη στα πέντε μου χρόνια (με πολλά και διαφορετικά λουλούδια στη στολή...) με τα ίδια ωστόσο καταστροφικά αποτελέσματα που αναφέρει η Μαρία. Ανυπομονώ να τελειώσουν οι απόκριες. Και θέλω λίγο καθαρό ουρανό να πετάξω το χαρταετό μου...

miranta είπε...

Τι έγινε βρε κορίτσια και γω φέτος εχω ταλαιπωρηθεί με τουλάχιστον 3 ιώσεις τους τελευταίους 2 μήνες η τελευταία όμως ήταν ανυπόφορη και τη περναν μαζί με μένα και τα 2 μου τα παιδιά νοσοκομείο έγινε το σπίτι μια βδομάδα υψηλό πυρετό ,μπούκωμα ,βήχας και...αμυγδαλύτιδα!Πέθανα η αντιβίωση έκανε 4 μέρες για να με πιάσει!Μόλις σ΄μερα είμαι λίγο καλύτερα και άνοιξα κατευθείαν την παρέα μας να διαβάσω τα νέα σαςΣας σκέφτομαι πάντα τα φιλιά μου και τα περαστικά σε όλους τους άρρωστους
Ναστε πάντα καλά