Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Ο Κάρολος Κουν μιλά για τη ...


2 σχόλια:

νελλη είπε...

Γιώργο πολύ ενδιαφέρον το βίντεο.Θα ψάξω και τα υπόλοιπα βιντεάκια του Κουν.Μου θύμισε και τις όμορφες εκπομπές του Γερμανού των οποίων ήμουν φαν θυμάμαι!...
Καλά να πάει και η σημερινή ημερίδα της Θεσσαλονίκης!
Αν θέλεις μετά πες μας ό,τι άξιζε περισσότερο από την ημερίδα.Α..και πες μας και πιο εργαστήρι παρακολούθησες. Ήθελα πολύ να έρθω..
Α..για να μας τα πεις φαντάσου ότι μπαίνεις στο κέντρο του κύκλου..!
Ευχαριστούμε Γιώργο για το βιντεάκι!Καλημέρα!

Βιργινία είπε...

Τι μου θύμισες βρε Γιώργο! Αγάπησα το θέατρο από μια παράσταση που είδα στα 16 στο Θέατρο Τέχνης. Έκτοτε λάτρεψα τον Κουν... Νιώθω λίγο άσχημα που κάποιοι δίνετε τόσα πολλά στην ομάδα ενώ εγώ δεν μπορώ να κάνω το ίδιο. Πάντως, μου έδωσες μια ανάσα που τη χρειαζόμουν πολύ σε μια δύσκολη περίοδο συνεχών ιώσεων και απομόνωσης. Σ' ευχαριστώ!